愛美仕名牌購物網

我好SUGGEST 你去深水步一間老字號既東成到睇... (只係賣一手正貨)..

因為荔枝角道既其他店....我以前去過問...好多都真係見你個勢係自己用..買一架..都唔多SHOW你...又會黑面.....

同埋當中好多SHOP都賣工業衣車為主...





東成一黎老字號....係人都識...有信心保證....

二黎果到D 人幾好架...

我記得我AROUND 一年前係果到買衣車..

岩岩個老板係到..佢仲係叮囑叫D STAFF唔好做手上既野,要大至教我一次點用..

果時個果STAFF...仲同我講番到屋企唔明...唔記得點用可以番去再問佢....



東成有好多唔同既牌子...

有"勝家" , BROTHER ...呢D大牌子... (百福唔係好記得有無)



唔知你係唔係用家用衣車....定係你想要工業衣車...



工業衣車...我唔知..因為我無留意....







以家用衣車黎講....

我會SUGGEST 你用勝家啦當然..比較易HANDLE..而且又無咁貴丫MA~~

至於幾錢..就要睇你本身要既功能.....



我果部勝家可以...打鈕門... 假"集"骨 ,,衣車很面有CUT線刀....又有多種針步選擇..

果時都買左..AROUND 2000蚊...(果時咁岩做緊一D DISCOUNT)

你再多D 功能又會再貴D 咁LAW~~~

我買果部係當時黎講就係中間至中間偏高少少果部





如果你無後面果把CUT 線刀 ,少幾個針步..又會平多.2-3百咁...









你都可以去買2手..荔枝角道近太子果個方向....有D 好鬼UP DUM 既SHOP有二手衣車係門口賣架....唔係真係平得去邊LAW我覺得..又舊到丫...完全...真係無興趣...

果D SHOP...800-1200左右...







係深水步...你可以行下...你會見到有D 招牌係話有二手衣車賣.(可能上樓) ...

果D 多數會係賣 工業果D 既摩打衣車....你用得果D 衣車...你要配多張台咁既野架......

而且又係好舊......呢D就平D..AROUND...500-800蚊左右~~















你要如果想買...可以考慮我果部...

因為我買番黎1年-1年半左右...用左...無3次...HAHA~~

因為果時番工...又無時間係學校車...SO為左一份功課就買左部野...

買完..就用左果2次...就無再用LU..







ANYWAY..希望我既資料你有用啦~~~:)

參考資料 自己 LV超3A名牌購物網
arrow
arrow
    全站熱搜

    隆文欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()